Sider

fredag 10. juni 2011

Besteste beste bloggen!

God sommer! :D

9 kommentarer:

  1. Søteee<333^^ xD digger denne bloggen virkelig altså!!!(l) <33333 hehe :) <3 spesielt de etnografiene, veldig bra skrevet.
    Klem jente 14 år <33

    SvarSlett
  2. Dere er så kreative! TheBlogOfMyLife <3

    SvarSlett
  3. Ja dette var bra altså! Jeg har vært lærer i over 30 år, og dette er nok noe av det beste jeg har sett. Norsklæreren deres må virkelig være stolt av dere! Fortsett slik!

    SvarSlett
  4. Super blogg dere har laget, har funnet mye nyttig stoff som jeg kan bruke i mine egene skoleoppgaver, siden jeg er like gamle som dere har vi mye av det samme pensumet. Så tusen takk for at dere tar arbeidet så serriøst og hjelper oss andre stakarslige sjeler. Dere er best!

    SvarSlett
  5. Kan dere legge ut flere analyser? Læreren vår ber oss analysere samtaler, og deres er kjempebra. Hehe,.. :P

    SvarSlett
  6. ELSKER det nye designet <3
    Kommenter gjerne tilbake. HEHEHE.

    SvarSlett
  7. Åh, skulle ønske dere gikk i MIN klasse!

    SvarSlett
  8. Etter å ha lest etnografiene deres, samtaletranskriberingene, kommentarene, nytt synet av de kreative krumspringene - OG sammenlignet dette med de andre bloggene må jeg utkåre dere til vinnere! IGJEN!!!! Her var det mye fantastisk bra - men det er et par andre analyser fra andre blogger som også kan få være med på språkdagen, altså. Så det blir dere - og kanskje et par frittstående luringer, uten å nevne navn :) SUPERT ARBEID, GRATULERER!!!!

    SvarSlett
  9. P.S.
    To stykker mangler, og jeg kommer derfor til å lage en SUPERGRUPPE til høsten - Merete, Eva og Erlend, pluss et par-tre andre fra andre blogger med gode analyser. Sånn er det - når ikke alle elverer må læreren ta upopulære avgjørelser. Men vi har alle våre grunner. Jeg håper uansett at alle har lært noe!

    SvarSlett